Blog

V posnetku najdete 4 osnovne oz. začetne vaje za učvrstitev zadnjice. Te vaje bomo tudi delale v sklopu programa za hujšanje.

Naredimo 3 kroge, vsako vajo ponovimo 15x.

 

Vaja 1: Počep na box

Je osnova vaja počepa s pomočjo boxa. Kolena potujejo v smeri stopal, hrbet je raven, zadnjico potisnemo nazaj in navzdol.

 

Vaja 2: Dvig bokov od tal

Sproščeno ležimo na blazini, noge so pokrčene, stopala na tleh, roke so ob telesu. Dvignemo boke, tako da je trup poravnan. Zadržimo, stisnemo zadnjico in se nato vrnemo v začetni položaj.

 

Vaja 3: Odmik in premik kolka z rahlo pokrčenimi koleni z elastiko

Nadenemo si elastiko v višini gležnja. Postavimo se v položaj počepa z rahlo pokrčenimi koleni. Pričnemo se premikati v eno smer. Najprej premaknemo prvo nogo, nato počasi zadržimo še drugo nogo, ki ji sledi. Vsaka stran 15x.

 

Vaja 4: Dvig nog v ležečem položaju

Ležimo na trebuhu, roke imamo pod čelom, noge damo rahlo narazen. Dvignemo noge in zadržimo za sekundo v zraku. Nato počasi spustimo nazaj na tla.

 

 

Lepo vabljene na treninge, da se boste počutile boljše in da bo vaša zadnjica izgledala lepa. 😉  

 

 

 

 

 

Carmen Kralj

osebna trenerka

Ti je zanimiv članek? Želiš prejemati še več koristnih vsebin? Napiši svoj email in mesečno ti bomo pošiljali sveže vsebine. 🙂

Hvala! Uspešno ste se prijavili!