Blog

Večina nas je trenutno v samoizolaciji in ta zna biti zelo naporna. Preživeti večino časa notri, na računalniku, v postelji, za knjigami itd. kmalu postane dolgočasno in naporno. Veliko ljudi se tudi nima možnosti gibati tako kot se ponavadi, fitnesi in telovadnice so zaprte, zunanje aktivnosti pa so tudi zelo omejene.

Da med samoizolacijo doma ne “znorimo”, je pomembno ohranjati dobro mentalno in fizično zdravje. Ogromen faktor pri tem pa je gibanje. To ne velja samo za tiste ljudi, ki so bili že pred samoizolacijo aktivni, ampak za vse. Morda pa je to čas, ko lahko končno izpolnete vaše dolgoletne zaobljube da postanete bolj aktivni.

Kako se tega lotimo, če pa smo lahko samo doma in ne moremo v fitnes?

Prva stvar je seveda sprehod v naravo. Ker pa lahko vsakodnevni sprehod postane dolgočasen ali pa si mogoče želimo kakšnega večjega izziva, si le tega lahko popestrimo. Lahko ga zamenjamo s hitro hojo ali tekom, lahko dodamo različne vaje.

Na naslednjem video posnetku so prikazane vaje, za katere ne potrebujete nobenih pripomočkov in jih lahko vključite v vsakdanji sprehod.

 

Če pa želite ostati v udobju svoje dnevne sobe, pa lahko tudi tam naredite super trening. Na naslednjem video posnetku so prikazane vaje, za katere potrebujete le sedežno, to pa lahko zamenjate tudi s stolom, posteljo, klopjo ali pa stopnico. 

Prepričana sem, da ste s prikazanimi vajami dobili nekaj idej, kako boste ostali aktivi v teh časih. Samoizolacijo vzemite kot nekaj pozitivnega, saj lahko sedaj končno naredite nekaj, kar ste si že dolgo želeli, a za to prej niste imeli časa. Ne pozabite ostati aktivni, zdravi, si vzeti časa zase, za svojo družino in ostati pozitivnih misli. Tako vam bo ta čas veliko hitreje minil in ga boste veliko lažje preživeli.  

 

 

Klara Rahne

osebna trenerka

Ti je zanimiv članek? Želiš prejemati še več koristnih vsebin? Napiši svoj email in mesečno ti bomo pošiljali sveže vsebine. 🙂

Hvala! Uspešno ste se prijavili!