blog

7 točk za uspeh v poslu trenerja

Dec 11, 2019 | Gibanje

1. Kaj je tvoje poslanstvo in namen?

Najbolj pomembno vprašanje ZAKAJ in KAJ želiš doseči s svojo storitvijo. Ali te to delo navdihuje in ali si želiš s svojim poslom rasti tudi sam?

  • Komu je storitev namenjena?
  • Zakaj si se odločil točno za to?
  • Komu želiš s tem pomagati?
  • Je pomoč drugim tvoja strast in veselje?
  • Koliko si pripravljen vložiti v to, da pomagaš drugim?
  • Kako močna je tvoja želja?
  • Kakšen je dolgoročni namen tvoje vizije in dela?

 

2. Identifikacija in tvoja ciljna stranka

Definiraj tvojo pravo ciljno stranko, s katero želiš delati, brez da si vse in za vsakogar. Pomisli, s kom bi najraje delal. Kakšna bi naj bila tvoja stranka, kaj si želi oziroma kakšno težavo ima, ki jo ti lahko rešiš. Lahko s svojo rešitvijo pomagaš več strankam naenkrat ali samo vsakemu posamezniku. Kako bo to vplivalo na tvojo stranko in kakšna sprememba se ji obeta.

 

3. Izberi pravi poslovni model in sistem treninga

Poslovni model mora imeti pravo strategijo, kam želiš iti in kaj doseči s tem.

Program treninga, ponudba, vrednost programov ter število vadečih (posameznikov ali skupine) glede na vrednost tvoje ponudbe. Postavitev strategije je pomembna pri najemu termina, kot pri najemu celotnega poslovnega prostora. Pomembna je dolgoročna strategija, da boš točno vedel kaj in komu ponujaš svoje rešitve za določen program.

Dolgoročno razmišljal, kako boš izobraževal druge trenerje, ker so določene ure, ki so aktualne. Takrat ne boš mogel biti na več koncih in boš rabil pomoč tvoje ekipe.

Postavi dober sistem, da bo strankam, tvoji ekipi in tebi predstavljal čim manj stresa in bil poenostavljen.

 

4. Pomisli na kateri lokaciji boš delal in kakšen model in profil strank imaš tam

Zelo pomembno je, da najprej preveriš lokacijo in kakšen profil ljudi (tvojih bodočih strank) živi na tej lokaciji. Ko se odločiš, v katerem vadbenem centru boš delal, dobro preveri tudi pogoje poslovanje, preden z njimi skleneš pogodbo, saj morda ponujajo drugačne storitve, kot bi jih ti. Pozanimaj se, kako lahko skupaj sodelujete, ali boš imel kakšno podporo od njih glede na pogoje, ki ti jih bodo dali. Po dogovoru si zastavi dolgoročni in kratkoročni načrt in si zastavi sistem dela.

 

5. Ko se ti posel poveča, izobražuj druge trenerje in jim predstavi svoj model, da te razbremenijo

Ko bo prišlo do tega, da boš imel polne termine oziroma, da bo terminov kar naenkrat več, kot jih lahko vrhunsko delaš, pazi da ne pride do tega, da vsemu in vsakomur rečeš DA in da ne pride do izgorelosti. Pomembno je, da imaš še vedno svoj urnik in ponujaš termine, ki si si jih določil. Ker je to posel, moraš vedeti, da moraš še vedno graditi svoj sistem dela in tudi za to moraš imeti čas. Zato naj bo na urniku tudi termin v ta namen. Tja ne moreš sprejeti stranke. Deluješ na poslu in ne samo v poslu.

V primeru, da ti to ne uspeva, si poišči pomoč. Nekoga, ki bo skrbel za administracijo, računovodstvo, tvoje oglaševanje in ostalo, kar spada zraven.

 

6. Pravi plan marketinga in oglaševanja za tvojo storitev

Ne postavljaj se v reaktivni ali obrambni položaj. Bodi proaktiven in si sam kreiraj svoj urnik in vrednost.

Vedno bodi korak pred ostalimi. Sledi svoji viziji in se izobražuj, ne samo na strokovni smeri, ampak tudi v osebni rasti in poslovni rasti. Saj, ko si se odločil za samostojno pot, si si ustvaril podjetje. Vsako podjetje (če si sam, malo podjetje ali veliko) potrebuje poleg storitve ali produkta tudi:

  • Prodajo,
  • Marketing,
  • Plan poslovanja (kratkoročni, dolgoročni),
  • Računovodstvo,
  • Administracijo,…

 

 

7. Postavi si model, ki bo stranki dal izkušnjo. Le te bodo potem ostajale in se vračale

Vsaka stranka potrebuje izkušnjo, zaradi katere se vrača. Povej svojo izkušnjo, zgodbo, namen zaradi katere si svoj posel sploh začel.

Drži se potem svoje smeri, vendar ponudi odlično storitev tudi pred, med in po vadbi. Stranka naj se počuti dobrodošlo. Povej ji, kaj je cilj treninga in programa in v katero smer gre. Opazuj energijo in jo dvigni, ko je to potrebno ali umiri. Tudi po treningu mora imeti stranka občutek, da ni samo številka, ampak da gre domov z določenimi občutki, zaradi katerih se bo vračala.

 

 

 

 

Dejan Bizjak

Ustanovitelj Legionarja, mentor in osebni trener

Ti je zanimiv članek? Želiš prejemati še več koristnih vsebin? Napiši svoj email in mesečno ti bomo pošiljali sveže vsebine. 🙂

Hvala! Uspešno ste se prijavili!