Blog

V posnetku vam predstavljam 5 osnovnih vaj, ki jih bomo delale v programu za izgubljanje telesne teže za ženske.

 

Prva vaja: veslanje

Odlična vaja za ogrevanje. Izvajamo jo 3 – 5 minut na začetku treninga, kasneje jo lahko uporabimo med posameznimi vajami in da nam hitreje dvigne pulse.

 

 

Druga vaja: počep z dvigom rok nad glavo

V roki lahko imamo uteži. Pri počepu pazimo, da kolena potujejo v smeri stopal in da imamo nevtralni položaj hrbtenice.  Z dvigom iz počepa si pomagamo, da dvignemo ročke nad glavo, komolci so ob telesu in zapestja obrnjena eno proti drugemu (ozko). Vajo izvajamo 3x po 10 ponovitev.

 

 

Tretja vaja: modificirani jumpingjack

Smo v nevtralnem položaju. Nogo iztegnemo  v stran in istočasno dvignemo roke nad glavo. Spustimo in enako ponovimo z drugo nogo. Hitrost se prilagodite glede na zmožnosti posameznika. Vajo izvajamo 3x po 30 sekund.

 

 

Četrta vaja: za krepitev trebušnih mišic

Ležimo na hrbtu. Dvignemo glavo, pokrčimo kolena na 90 stopinj. Z rokami pritisnemo na stegna in držimo 10s, nato spustimo. Vajo ponovimo 3x.

 

 

Peta vaja: stopanje na box

Stopimo s poljubno nogo na box, tako da se z drugo nogo prav tako dotaknemo boxa. Počasi stopimo dol in ponovimo z drugo nogo. Vajo izvajamo 3x po 30 sekund.

 

Poglej vaje v posnetku:

 

 

 

 

 

Carmen Kralj

osebna trenerka

Ti je zanimiv članek? Želiš prejemati še več koristnih vsebin? Napiši svoj email in mesečno ti bomo pošiljali sveže vsebine. 🙂

Hvala! Uspešno ste se prijavili!