Blog

Če radi rolkate in imate možnost, da lahko naredite svoj trening malo drugače, je rolka odlična rešitev.

 

Pripravila sem kratek trening na rolki:

 

  1. vaja: izpadni korak

 

 

  1. vaja: poskok na eno in drugo stran z vmesnim počepom

Paziti moramo na skok. Naša podlaga je primikajoča rolka, ki nam pomaga, da pri vaji krepimo še ravnotežje in stabilizacijo telesa.

 

 

  1. vaja:

Primerna za krepitev trebušnih mišic in cora. Če nismo dovolj močni v trupu, je priporočljivo, da vajo izvajamo na kolenih.

 

 

  1. vaja: kombinacija skleke v opori zadaj in izteg kolka

Vaja je zahtevna, zato jo lahko izvajamo brez skleke in samo iztegnemo noge.

 

 

  1. vaja: odmik kolka na rolki

Ena noga je na rolki in zahteva popolno stabilizacijo in ravnotežje. Lažja izvedba je, da nogo vsakič položimo na tla ali rolko postavimo tako, da omejimo njeno gibanje.

 

 

  1. vaja: upogib kolka in skleca

Izvajamo jo previdno in počasi. Za lažjo izvedbo naredimo brez sklece in samo držimo v poziciji planka na dlaneh.

 

 

Poglej si posnetek:

 

 

 

 

 

Carmen Kralj 

osebna trenerka